پیام خود را بنویسید

جلسه هفته سلامت 93

 | تاریخ ارسال: 1392/12/27 | 

  اولین جلسه هماهنگی برنامه های هفته سلامت (1الی 7 اردیبهشت 93)با حضور دکتر آقاپور سرپرست شبکه بهداشت ودرمان آق قلا و دکتر علی محمدی ریاست مرکز بهداشت و مسولین کلیه واحدهای فنی و ستادی برگزار گردید. در ابتدای جلسه شعار سال 93 با عنوان "یک عمر سلامتی با خود مراقبتی "توسط دکتر آقا پور بیان گردید ایشان ابه همه مسئولین واحد ها در مورد اینکه در طول سال همزمان با شعار سال باید اقدامات خود را در این راستا انجام دهند تاکید نمود و در ادامه روز شمار هفته سلامت قرائت گردید و موارد مورد انتظار از هر واحدی با توجه به روز شمار هفته سلامت بیان گردید . دکتر آقاپور ضمن یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اقتصادمقاومتی وتاکید بررعایت توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در این زمینه از همکاران خواستند دربرنامه ریزی هفته سلامت سال آینده حتما صرفه جویی های لازم انجام واز صرف هزینه های اضافی خودداری شود. وی ضمن تشریح شعار سال سازمان جهانی بهداشت جهت همکاران اضافه کرد کلیه مسئولین واحدهای فنی باید مداخله جدی وهمه جانبه در تحقق شعار سال داشته باشند. جلسه بعدی هفته سلامت 93 با محور (اقدامات هر واحد در هفته سلامت )حداکثردردو روز آینده برگزار می گردد.

AWT IMAGE

  


دفعات مشاهده: 3046 بار   |   دفعات چاپ: 829 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 15 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

© 2019 All Rights Reserved | aghala                                                                                       کلیه جقوق  این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت ودرمان آق  قلا می باشد